Musica Clan

Musica Clan
Syahadah

Wednesday, November 16, 2011

Sape Tak Nak Pakai Jubah Ngan Topi Konvo Nanti Sila Angkat Tangan!


clear tak artikel tu? mmg sy tabik aa! klo tak clear klik sini tuk berita selanjutnya.. hhehee..

adakah kita sedar yg jubah konvo kite tu ade iras2 ngn pakaian paderi..? mm.. *thinking*. mungkin itulah hasil drpd rancangan musuh Islam untuk mengcontrolkan mind kite scara slow2. kite mmg xsedar! yahudi laknatullah!

p/s: sekadar perkongsian. klo ade yg sy t'slap, mohon diperbtolkn. wallahu'alam.

nah, sekali gambar aku kasi.. aku letak 'sarung tangan tinju' sebab nak cover salib tu.. aku tgk pun tak hingin benda tu.. masalah skrg bkn jubah je tapi TOPI graduate tu sebijik kot mcm yg paderi punya!

baju ngan topi paderi macam yang konvo punya

3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Pengen yang lebih seru ...
    Ayo kunjungi www.asianbet77.com
    Buktikan sendiri ..

    Real Play = Real Money

    - Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
    - Bonus Mixparlay .
    - Bonus Tangkasnet setiap hari .
    - New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
    - Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
    - Cash Back up to 10 % .
    - Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

    untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
    - YM : op1_asianbet77@yahoo.com
    - EMAIL : asianbet77@yahoo.com
    - WHATSAPP : +63 905 213 7234
    - WECHAT : asianbet_77
    - SMS CENTER : +63 905 209 8162
    - PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

    Salam Admin ,
    http://asianbet77.com/

    ReplyDelete